خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کتاب رمان تبلور عشق

کتاب رمان تبلور عشق

کتاب رمان تبلور عشق

درباره کتاب :

سولماز صالح تك فرزند خانواده صالح در راه بازگشت از دانشگاه با كسرى نيكان آشنا مى‌شود. كسرى پسر عموى صميمي‌ترين دوست سولماز، صدف است. اولين ديدار سولماز و كسرى با سوتفاهمى همراه است كه ناخواسته ميان آنها كل كلى ايجاد مي‌كند و اين كل‌كل ها سرآغاز عشق است.


تبلور عشق داستان سولماز زود رنج و البته ساده دلى است كه بخاطر كل‌كل هايى از جنس سرزندگى دوران جوانى درگير عشقى مي‌شود كه او را سال‌ها عذاب مي‌دهد.


او بهترين سال‌هاى جوانى‌اش را با تفكر خيانت بهترين دوستش و عشقش گذرانده و با برگشت كسرى هنگامى كه فقط چندماهى مانده تا ازدواجش با واقعيت‌هايى از گذشته روبرو مي شود كه بر سر دو راهى عشق و منطق مى‌ماند.


نثر داستان با زبان رسمی و معیار نوشته شده است كه را براى مخاطب سخت مى‌كند. به نقطه قوت كتاب مي‌توان به دو شخصيت پدر و مادر سولماز اشاره كرد.

شخصیت تاثير گذار ديگر داستان فرزين پسرعمو و نامزد سولماز است. نمونه يك مرد مهربان و عاشق واقعى. هرچند كه در داستان بسيار كم به شخصيت او پرداخته شده بود اما با اندك صحنه‌هايى كه وجود داشت عشق را مي‌توانست از او آموخت.همچنین مادر پدرى آگاه و دلسوز كه در بدترين شرايط حتى به قيمت از بين رفتن آبرويشان صلاح را در دفاع از دختر خود مي‌بينند و سولماز را در هر شرايطى حمايت مي‌كنند.


تبلور عشق داستان دوستى‌هاى واقعى، عاشقانه‌هاى واقعى،همدلى و همراهى است. دوستانى كه در هر شرايطى كنار هم قرار دارند يكديگر را در سختى و شادى ها تنها نمي‌ذارند.

نويسنده: مرجان حمام‌چى

انتشارات: ماهابه

تعداد صفحات: 301



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده