دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» معرفی کتاب: آرزوهای پرتقالی

معرفی کتاب: آرزوهای پرتقالی

نام کتاب: آرزوهای پرتقالی

نام نویسنده: مرجان مرندی

نام ناشر: سرگیس

یادداشت از زهرا گرمانی


«آرزوهای پرتقالی» نوشتهٔ «مرجان مرندی» روایتگر زندگی آوا تنها دختر خانواده است. با مرگ مادر آوا او تنهاتر از همیشه میشود و در این بین پدر و تنها خالهاش جای خالی مادر را برایش پر میکنند. داستان با قبولی آوا در دانشگاه و شهر مورد علاقهاش شروع میشود.

گاهی وقتها کمبودهایی که ممکن است در کودکی شکل بگیرد با انسان رشد میکند و در هر لحظه از زندگی همراهش خواهد بود. بر تصمیمات مهم زندگی اثر میگذرد و به دلیل نداشتن تجربهٔ کافی انسان را گمراه میکند!

آوا برای فرار از تنهایی، با وجود دو خواهر ناتنی، زندگی در شهر غریب را ترجیح میدهد. بیباک و مستقل مسیر زندگی را انتخاب میکند و قلبش را کودکانه به عشق میبازد! عشقی که آرامآرام در وجودش ریشه میدواند، اما در این بین سرنوشت برای او و مرد قصه خوابهای دیگری دیده است!

پیرنگ داستان خطی است. قصه ساده و روان است و سوژهٔ عجیب و غریبی را روایت نمیکند. در بعضی قسمتها دیالوگها به زبان ادبی گفته میشود و در خط بعد به صورت محاوره و همین ناهماهنگی در متن باعث بروز مشکل در ارتباط برقرار کردن مخاطب میشود، اما با وجود این مشکل، لحن و فضاسازی به خوبی ساخته شده است.

«آرزوهای پرتقالی» احساسات لطیف آوا را به تصویر میکشد اگر به قصههای عاشقانه علاقهمند هستید این کتاب میتواند یک گزینه باشد.



انجمن نویسندگان عامه پسند


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده